tisdag, april 21, 2009

Bodström har svarat på riksdagssvar

Thomas Bodström har på sin blogg svarat på riksdagssvars frågor om FRA. Nu är han ju inte den första, men jag tycker det är föredömligt att Bodström som ordförande för justitieutskottet gjort det. Gruppen som står bakom rikssdagsvar lägger en bra grund för att diskutera FRAs signalspaning.

Själv ska jag till Danmark på onsdag för att tala om lagstiftningen i samband med ISACA Skandinaviens konferens (paneldiskussion torsdag kl. 8.30). Jag är medveten om att de har använt fel titel på mig i programmet.

1 kommentar:

Olof Bjarnason sa...

Hej Mark;

Long time no see ;)

Tack för kritiken ang. riksdagssvar.se. Även jag blev glad när Bodström till slut svarade. Killen har ju självdistans i alla fall, kalla sin blogg efter sina egna kritikers skällsord haha! Det är lite "McCarthyism" över det.

FRA-diskussion är långt ifrån över!